KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast
94457 (to nie jest sygnatura)

005 -DATA I CZAS OSTATNIEJ MODYFIKACJI [,]

20250111032416

041 -Język dokumentu [ , ]

francuski

942 -Rodzaj dokumentu [ , ]

E-BOOK

020 -Międzynarod. znormalizowany nr książki - ISBN [ , ]

9788381422543

100 -Hasło główne - nazwa osobowa [ , ]

Agnieszka Woch

245 -Strefa tytułu i oznaczenia odpowiedzialności [1,0]

La persuasion au service des grandes causes. Une étude comparative franco-polonaise des campagnes sociétales contre la discrimination raciste, homophobe et sérophobe
Agnieszka Woch

260 -Strefa adresu wydawniczego [ , ]

Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
2018

920 -ISBN [ , ]

978-83-814-2254-3

300 -Strefa opisu fizycznego [ , ]

184 s.

336 -Typ zawartości [ , ]

Tekst

337 -Typ mediów [ , ]

Komputer

856 -Lokalizacja i sposób dostępu do dokumentu elektronicznego [4,8]

Okładka
https://static01.helion.com.pl/global/okladki/326x466/e_1044_ebook.jpg

856 -Lokalizacja i sposób dostępu do dokumentu elektronicznego [4,1]

Informacje o książce
https://biblio.ebookpoint.pl/e_1044/la-persuasion-au-service-des-grandes-causes-une-etude-comparative-franco-polonaise-des-campagnes-so-agnieszka-woch/e

856 -Lokalizacja i sposób dostępu do dokumentu elektronicznego [4,1]

Spis treści
https://biblio.ebookpoint.pl/e_1044/la-persuasion-au-service-des-grandes-causes-une-etude-comparative-franco-polonaise-des-campagnes-so-agnieszka-woch/e#spis-tresci

Egz.