KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

    Ochrona danych osobowych w marketingu i sprzedaży / pod red. Mirosława Gomularza i Patrycji Kozik ; aut. Michał Czerniawski, Mateusz Franke, Mirosław Gumularz, Tomasz Izydorczyk, Jakub Kowal, Karol Kozieł, Patrycja Kozik, Agnieszka Mencel, Dominika Nowak-Byrtek, Aleksandra Urbanowicz, Bohdan Widła. Wyd. 2, stan prawny listopad 2024.

    Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2025. - XLIV, 440 s. ; 24 cm.
    ISBN 978-83-8356-877-5

Ochrona danych osobowych
Sprzedaż
Prawo Unii Europejskiej
Marketing
Prawa osobiste
RODO
Przetwarzanie danych osobowych
Profilowanie
Dane osobowe
Media społecznościowe
Sztuczna inteligencja
AI Act
Deepfake
Chatboty

   
G.63760