KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Badania marketingowe wobec nowych trendów w otoczeniu

red. Krystyna Mazurek-Łopacińska,Magdalena Sobocińska, Magdalena Sobocińska
1
265 s.
Mazurek-Łopacińska, Krystyna Red.
Sobocińska, Magdalena Red.
uwarunkowania kulturowe w badaniach marketingo
consumer insight jakościowe badania marketingowe badania eksperymentalne
978-83-7695-836-1


 



Publikacje darmowe

Rodzaj dokumentu:
E-BOOK


Okładka - https://o.ibuk.pl/public/images/okladki/500/o2/243249.jpg
Informacje o książce - https://libra.ibuk.pl/reader/badania-marketingowe-wobec-nowych-trendow-w-otoczeniu-krystyna-mazurek-lopacinska-243249
Spis treści - https://libra.ibuk.pl/toc/243249

Rekord:
ISBN: