KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Badanie satysfakcji klienta w serwisie samochodowym oraz analiza porównawcza jednego ze sposobów jej pomiaru w serwisach premium i klasy średniej / [Dokument elektroniczny]

Górka, Maciej.
Maciej Górka ; Waldemar Mossakowski.
Warszawa :
Uczelnia Techniczno-Handlowa im. Heleny Chodkowskiej,
2018.
42 s. : il.
1
Mossakowski, Waldemar. Promotor
Praca inżynierska.
Bibliogr.
Na prawach rękopisu.
Wymagania systemowe: dostępne na stanowisku stacjonarnym w bibliotece.


 



Klienci
Polska
Serwisy samochodowe

Rodzaj dokumentu:
Prace dyplomowe Jagiellońska


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
A PD.8481 Tylko na miejscu -
Na miejscu
Rekord: