Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING)

URB
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
250   2000200608844 G.60884 StoryTalking : narracyjna supermoc lidera / Urban, Mirosław.
251   2000200605577 G.60557 Tworzenie doświadczeń klientów / Urbański, Artur.
252   2000200503736 G.50373 Zarządzanie wartością i wycena marki : jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa / Urbanek, Grzegorz.
253   2000200509127 G.50912 Zarządzanie wartością i wycena marki : jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa / Urbanek, Grzegorz.
254   2000200509110 G.50911 Zarządzanie wartością i wycena marki : jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa / Urbanek, Grzegorz.
255   2000200544999 G.54499 Zarządzanie wartością i wycena marki : jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa / Urbanek, Grzegorz.
256   2000200545347 G.54534 Zarządzanie wartością i wycena marki : jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa / Urbanek, Grzegorz.