Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING)

DZI
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
233   2000200487555 G.48755 Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy / Dziekoński, Michał.
234   2000200531555 G.53155 Marka osobista w kształtowaniu kariery zawodowej kadry menedżerskiej / Dzieńdziora, Joanna.
235   2000200531548 G.53154 Marka osobista w kształtowaniu kariery zawodowej kadry menedżerskiej / Dzieńdziora, Joanna.
236   2000200487630 G.48763 Marketing doświadczeń : geneza i rozwój / Dziewanowska, Katarzyna.
237   2000200592006 G.59200 Marketing doświadczeń : geneza i rozwój / Dziewanowska, Katarzyna.
238   2000200592020 G.59202 Marketing doświadczeń : geneza i rozwój / Dziewanowska, Katarzyna.
239   2000200592013 G.59201 Marketing doświadczeń : geneza i rozwój / Dziewanowska, Katarzyna.
240   2000200564058 G.56405 Marketing w wyszukiwarkach i mediach społecznościowych / Dziwulski, Jacek.
241   2000200620969 G.62096 Microinfluencer : jak zarabiać na Instagramie, mając małe konto? / Dzieniszewska, Agnieszka.
242   2001700311777 G.35355 Targi jako narzędzie kreowania wizerunku firmy / Dziadkiewicz-Ilkowska, Anna.
243   2000200504962 G.50496 Współtworzenie wartości w marketingu : przykład szkolnictwa wyższego / Dziewanowska, Katarzyna.
244   2000200504955 G.50495 Współtworzenie wartości w marketingu : przykład szkolnictwa wyższego / Dziewanowska, Katarzyna.
245   2000200504948 G.50494 Współtworzenie wartości w marketingu : przykład szkolnictwa wyższego / Dziewanowska, Katarzyna.