Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING)

NOW
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
200   2001700252452 G.25486 Kształtowanie więzi informacyjnych przedsiębiorstwa z rynkiem / Nowacki, Robert.
201   2001700180854 G.26401 Kształtowanie więzi informacyjnych przedsiębiorstwa z rynkiem / Nowacki, Robert.
202   2001700180861 G.26402 Kształtowanie więzi informacyjnych przedsiębiorstwa z rynkiem / Nowacki, Robert.
203   2001700181608 G.26791 Marketingowa orientacja firm ubezpieczeniowych w Polsce / Nowotarska-Romaniak, Beata.
204   2000200480341 G.48034 Nowe koncepcje w nauce o marketingu i rynkach : księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Leszkowi Żabińskiemu /
205   2000200533528 G.53352 Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej : wybrane obszary zastosowań /
206   2000200567363 G.56736 Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej : wyzwania w dobie pandemii COVID-19 /
207   2001700175188 G.23713 Podstawy marketingu : podręcznik / Nowacka, Aldona.
208   2001700248059 G.24896 Podstawy marketingu : podręcznik / Nowacka, Aldona.
209   2001700248202 G.24908 Podstawy marketingu : podręcznik / Nowacka, Aldona.
210   2001700178462 G.24605 Reklama : podręcznik / Nowacki, Robert.
211   2001700178561 G.24606 Reklama : podręcznik / Nowacki, Robert.
212   2001700178615 G.24608 Reklama : podręcznik / Nowacki, Robert.
213   2001700178660 G.24609 Reklama : podręcznik / Nowacki, Robert.
214   2001700253749 G.25615 Reklama : podręcznik / Nowacki, Robert.
215   2001700282633 G.28949 Reklama : podręcznik / Nowacki, Robert.
216   2000200460374 G.46037 Uwarunkowania komunikacji marketingowej w bankach spółdzielczych / Nowacka, Anna.