Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING)

LEV
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
132   2000200640479 G.64047 Android : programowanie gier na tablety / Kerfs, Jeremy.
133   2000200558101 G.55810 Facebook : a miało być tak pięknie / Levy, Steven.
134   2001700146386 G.11590 Marketing partyzancki / Levinson, Jay Conrad.
135   2001700146393 G.11589 Marketing partyzancki on-line / Levinson, Jay Conrad.
136   2001700140650 G.22290 Partyzanckie Public Relations w Internecie : prowadzenie skutecznej kampanii medialnej w Internecie, poza Internetem i wszędzie gdzie się da / Levine, Michael.
137   2000200640318 G.64031 Znaczenie social media marketingu w branży filmowej / Le Viet-Błaszczyk, Milena.
138   2000200640301 G.64030 Znaczenie social media marketingu w branży filmowej / Le Viet-Błaszczyk, Milena.