• Biblioteka Naukowa UTH
    • en en
    • pl pl
  • Login 🔐
Logo
  • Strona Główna

  • Ulubione

  • Bazy danych

  • e-Czasopisma

  • Biblioteka Cyfrowa

  • Filmy instruktażowe

  • Regulamin

  • Zaproponuj książkę

Wirtualne półki

  1. Home
  2. Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING)

Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING)

PUB
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
90   2001700279787 G.28523 Public relations : elementy wiedzy i praktyka /
91   2001700279770 G.28524 Public relations : elementy wiedzy i praktyka /
92   2001700285429 G.29201 Public relations : elementy wiedzy i praktyka /
93   2001700184289 G.28748 Public relations : znaczenie społeczne i kierunki rozwoju /
94   2001700184319 G.28749 Public relations : znaczenie społeczne i kierunki rozwoju /
95   2000200449034 G.44903 Public relations : doskonalenie procesu komunikowania w przestrzeni publicznej /
96   2001700283524 G.29031 Public relations : skuteczna komunikacja w teorii i praktyce /
97   2001700183428 G.28641 Public relations instytucji użyteczności publicznej /
98   2001700183435 G.28642 Public relations instytucji użyteczności publicznej /
99   2001700294667 G.36613 Public relations miast i regionów /
100   2001700294636 G.36615 Public relations miast i regionów /
101   2001700294681 G.36616 Public relations miast i regionów /
102   2001700294674 G.36617 Public relations miast i regionów /
103   2000200466680 G.46668 Public relations w perspektywie naukowej /
104   2001700343327 G.38548 Public relations w procesie kształtowania relacji z otoczeniem /
105   2001700343334 G.38549 Public relations w procesie kształtowania relacji z otoczeniem /
Biblioteka Naukowa Uczelni Techniczno-Handlowej im. H. Chodkowskiej
Wypożyczalnia Jutrzenki, 02-231 Warszawa ul. Jutrzenki 135
Wypożyczalnia Jagiellońska, 03-301 Warszawa ul. Jagiellońska 82F
Wtorek - Czwartek: 8:00-15:00
Sobota: 8:30-15:00
Niedziela: 8:30-13:30
biblioteka@uth.edu.pl

© 2005 - 2025 Comptech-IT