Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING)

ZAC
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
947   2001700340012 G.38220 Zachowania konsumenckie młodzieży : praca zbiorowa /
948   2000200468752 G.46875 Zachowania konsumentów : globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe /
949   2000200468745 G.46874 Zachowania konsumentów : globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe /
950   2000200468738 G.46873 Zachowania konsumentów : globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe /
951   2000200517818 G.51781 Zachowania konsumentów : globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe /
952   2000200519478 G.51947 Zachowania konsumentów : globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe /
953   2000200600657 G.60065 Zachowania konsumentów : wybrane problemy /
954   2000200600640 G.60064 Zachowania konsumentów : wybrane problemy /
955   2000200600633 G.60063 Zachowania konsumentów : wybrane problemy /
956   2001700331164 G.37316 Zachowania polskich konsumentów w warunkach kryzysu gospodarczego /
957   2001700331171 G.37317 Zachowania polskich konsumentów w warunkach kryzysu gospodarczego /
958   2001700331195 G.37319 Zachowania polskich konsumentów w warunkach kryzysu gospodarczego /
959   2001700331201 G.37320 Zachowania polskich konsumentów w warunkach kryzysu gospodarczego /
960   2001700366623 G.41133 Zachowania rynkowe kobiet : wybory i determinanty : praca zbiorowa /
961   2001700366593 G.41134 Zachowania rynkowe kobiet : wybory i determinanty : praca zbiorowa /