|
POG
|
| Nr |
|
Kod kreskowy |
Nr inw. |
Tytuł |
Autor |
| 786 |
|
2000200498087 |
G.49808 |
Marka na cztery sposoby : branding percepcyjny, emocjonalny, społeczny i kulturowy / |
Pogorzelski, Jacek. |
| 787 |
|
2001700323138 |
G.36493 |
Mity marketingowe : marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń / |
Pogorzelski, Jacek. |
| 788 |
|
2001700323145 |
G.36494 |
Mity marketingowe : marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń / |
Pogorzelski, Jacek. |
| 789 |
|
2000200523550 |
G.52355 |
Mity marketingowe : marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń / |
Pogorzelski, Jacek. |
| 790 |
|
2001700290119 |
G.29628 |
Pozycjonowanie produktu / |
Pogorzelski, Jacek. |