Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING)

MIT
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
764   2000200478225 G.47822 Dynamiczne zdolności marketingowe organizacji : koncepcje i wybrane obszary zastosowań / Mitręga, Maciej.
765   2001700199108 G.31377 Marketing relacji : teoria i praktyka / Mitręga, Maciej.
766   2001700199030 G.31378 Marketing relacji : teoria i praktyka / Mitręga, Maciej.
767   2000200489191 G.48919 Marketing relacji : teoria i praktyka / Mitręga, Maciej.
768   2000200585770 G.58577 Marketing relacji : teoria i praktyka / Mitręga, Maciej.
769   2000200585787 G.58578 Marketing relacji : teoria i praktyka / Mitręga, Maciej.
770   2000200632399 G.63239 Marketing relacji : teoria i praktyka / Mitręga, Maciej.
771   2000200632382 G.63238 Marketing relacji : teoria i praktyka / Mitręga, Maciej.