Wirtualne półki

Psychologia (PSYCHOLOGY)

DOL
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
314   2001700014906 G.12335 Psychologia reklamy / Doliński, Dariusz.
315   2001700141039 G.11877 Psychologia reklamy / Doliński, Dariusz.
316   2001700014913 G.15428 Psychologia reklamy / Doliński, Dariusz.
317   2001700014920 G.15429 Psychologia reklamy / Doliński, Dariusz.
318   2001700141046 G.23159 Psychologiczne mechanizmy reklamy / Doliński, Dariusz.
319   2001700313979 G.35575 Psychologiczne mechanizmy reklamy / Doliński, Dariusz.
320   2001700313986 G.35576 Psychologiczne mechanizmy reklamy / Doliński, Dariusz.
321   2001700313993 G.35577 Psychologiczne mechanizmy reklamy / Doliński, Dariusz.
322   2001700314013 G.35579 Psychologiczne mechanizmy reklamy / Doliński, Dariusz.
323   2000200423188 G.42318 Psychologiczne mechanizmy reklamy / Doliński, Dariusz.
324   2000200564850 G.56485 Sto technik wpływu społecznego / Doliński, Dariusz.
325   2000200616702 G.61670 Sto technik wpływu społecznego / Doliński, Dariusz.
326   2000200616696 G.61669 Sto technik wpływu społecznego / Doliński, Dariusz.
327   2001700351070 G.39513 Techniki wpływu społecznego / Doliński, Dariusz.
328   2001700351087 G.39514 Techniki wpływu społecznego / Doliński, Dariusz.
329   2001700351094 G.39515 Techniki wpływu społecznego / Doliński, Dariusz.