Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING)

MAZ
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
467   2001700018294 G.21516 Marketing polityczny : studium porównawcze prezydenckich kapanii wyborczych w USA i w Polsce / Mazur, Marek.
468   2001700142173 G.22548 Planowanie marketingowe w przedsiębiorstwie turystycznym / Mazurkiewicz, Ludwik.
469   2001700362601 G.40748 Przepis na sprzedaż / Maziarz-Lipka, Agnieszka.
470   2000200487760 G.48776 Transformacja cyfrowa : perspektywa marketingu / Mazurek, Grzegorz.
471   2000200528104 G.52810 Transformacja cyfrowa : perspektywa marketingu / Mazurek, Grzegorz.
472   2000200528111 G.52811 Transformacja cyfrowa : perspektywa marketingu / Mazurek, Grzegorz.
473   2000200583905 G.58390 Zachowania konsumentów na współczesnym rynku : perspektywa marketingowa / Mazurek-Łopacińska, Krystyna.
474   2001700146805 G.21542 Zachowania nabywców i ich konsekwencje marketingowe / Mazurek-Łopacińska, Krystyna.
475   2001700018478 G.22446 Zachowania nabywców i ich konsekwencje marketingowe / Mazurek-Łopacińska, Krystyna.
476   2001700366722 G.41146 Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości / Mazurek, Grzegorz.
477   2001700366739 G.41147 Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości / Mazurek, Grzegorz.