Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING)

CZA
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
69   2000200623595 G.62359 Marketing historyczny : czy umiemy mądrze korzystać z historii? / Czarnecka, Wiktoria.
70   2000200625728 G.62572 Marketing miast i regionów : perspektywa produktowa / Czaplińska, Anna.
71   2000200625711 G.62571 Marketing miast i regionów : perspektywa produktowa / Czaplińska, Anna.
72   2000200657422 G.65742 Marketing miejsc : miejsce, placemaking i tożsamość przestrzeni publicznych / Czapliński, Paweł.
73   2000200494966 G.49496 Uwiedź klienta : marketing w social mediach / Czaplicka, Monika.
74   2000200592242 G.59224 Uwiedź klienta : marketing w social mediach / Czaplicka, Monika.
75   2000200592235 G.59223 Uwiedź klienta : marketing w social mediach / Czaplicka, Monika.
76   2000200465720 G.46572 Zarządzanie kryzysem w social media / Czaplicka, Monika.