Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING)

BAR
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
45   2000200523383 G.52338 Doskonałe public relations : teorie, kontrowersje, debaty / Barlik, Jacek.
46   2000200523390 G.52339 Doskonałe public relations : teorie, kontrowersje, debaty / Barlik, Jacek.
47   2001700307244 G.34903 Markowa obsługa klientów : nowe źródło przewagi nad konkurencją / Barlow, Janelle.
48   2001700307251 G.34904 Markowa obsługa klientów : nowe źródło przewagi nad konkurencją / Barlow, Janelle.
49   2001700307268 G.34905 Markowa obsługa klientów : nowe źródło przewagi nad konkurencją / Barlow, Janelle.
50   2000200616610 G.61661 Odkoduj pułapki myślenia w biznesie : jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów / Barden, Phil.
51   2001700297019 G.38812 Pomysł w reklamie : idee, strategie i kampanie / Barry, Pete.
52   2001700297026 G.38813 Pomysł w reklamie : idee, strategie i kampanie / Barry, Pete.
53   2001700297033 G.38814 Pomysł w reklamie : idee, strategie i kampanie / Barry, Pete.
54   2001700297040 G.38815 Pomysł w reklamie : idee, strategie i kampanie / Barry, Pete.
55   2001700297057 G.38816 Pomysł w reklamie : idee, strategie i kampanie / Barry, Pete.
56   2001700297071 G.38818 Pomysł w reklamie : idee, strategie i kampanie / Barry, Pete.
57   2001700297088 G.38819 Pomysł w reklamie : idee, strategie i kampanie / Barry, Pete.
58   2001700297101 G.38820 Pomysł w reklamie : idee, strategie i kampanie / Barry, Pete.
59   2001700297095 G.38821 Pomysł w reklamie : idee, strategie i kampanie / Barry, Pete.
60   2000200468660 G.46866 Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe : zakres aktywności marketingowej współczesnych nabywców / Baruk, Agnieszka Izabela.
61   2000200468653 G.46865 Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe : zakres aktywności marketingowej współczesnych nabywców / Baruk, Agnieszka Izabela.
62   2000200468646 G.46864 Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe : zakres aktywności marketingowej współczesnych nabywców / Baruk, Agnieszka Izabela.
63   2001700370835 G.41574 Reklama i jej ograniczenia : standardy europejskie a prawo polskie / Barańska, Marzena.
64   2001700370842 G.41575 Reklama i jej ograniczenia : standardy europejskie a prawo polskie / Barańska, Marzena.