Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING)

KAL
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
28   2000200595472 G.59547 Mapowanie wrażeń : kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów / Kalbach, James.
29   2001700146126 G.15861 MLM : marketing wielopoziomowy - dołącz do najlepszych / Kalench, John.
30   2001700146133 G.16826 Silna marka : istota i kreowanie / Kall, Jacek.
31   2001700033907 G.22502 Silna marka : istota i kreowanie / Kall, Jacek.
32   2001700181714 G.26865 Tożsamość marek należących do sieci detalicznych / Kall, Jacek.
33   2001700204543 G.31984 Zarządzanie marką / Kall, Jacek.
34   2001700204567 G.31986 Zarządzanie marką / Kall, Jacek.