• Biblioteka Naukowa UTH
    • en en
    • pl pl
  • Login 🔐
Logo
  • Strona Główna

  • Ulubione

  • Bazy danych

  • e-Czasopisma

  • Biblioteka Cyfrowa

  • Filmy instruktażowe

  • Regulamin

  • Zaproponuj książkę

Wirtualne półki

  1. Home
  2. Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING)

Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING)

CHI
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
1136   2000200563280 G.56328 Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce / Chimkowska, Angelika.
1137   2000200658559 G.65855 Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce / Chimkowska, Angelika.
1138   2000200658542 G.65854 Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce / Chimkowska, Angelika.
1139   2000200580430 G.58043 Linkedln w praktyce : workbook z rozwiązaniami do wdrożenia od zaraz! : nawiązuj relacje, buduj markę i sprzedawaj bez spamowania / Chimkowska, Angelika.
1140   2000200582908 G.58290 Linkedln w praktyce : workbook z rozwiązaniami do wdrożenia od zaraz! : nawiązuj relacje, buduj markę i sprzedawaj bez spamowania / Chimkowska, Angelika.
1141   2000200582915 G.58291 Linkedln w praktyce : workbook z rozwiązaniami do wdrożenia od zaraz! : nawiązuj relacje, buduj markę i sprzedawaj bez spamowania / Chimkowska, Angelika.
Biblioteka Naukowa Uczelni Techniczno-Handlowej im. H. Chodkowskiej
Wypożyczalnia Jutrzenki, 02-231 Warszawa ul. Jutrzenki 135
Wypożyczalnia Jagiellońska, 03-301 Warszawa ul. Jagiellońska 82F
Wtorek - Czwartek: 8:00-15:00
Sobota: 8:30-15:00
Niedziela: 8:30-13:30
biblioteka@uth.edu.pl

© 2005 - 2025 Comptech-IT