KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Aktualne problemy marketingu w Polsce /

pod red. Andrzeja Wiśniewskiego i Edwarda Hościłowicza.
Białystok :
WSFiZ,
2000.
311 s.: rys., schem., tab.; 23 cm.
(Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Białymstoku. Seria 1 ISSN 1506-4530 nr 4)
(Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Białymstoku. Seria 1 1506-4530 nr 4)
Bibliogr. przy pracach


 



Internet
Marketing
Marketing produktu

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
MAG G.17539 Magazyn 30 dni 20/01/2022 Zamów
Rekord: