KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Strategia marketingowa firmy w branży energetycznej na przykładzie Vattenfall Heat Poland S.A. /

Gawkowski, Wojciech.
Wojciech Gawkowski, prom. dr Leonard Milewski, rec. dr Robert Nowacki.
Warszawa :
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Teorii Organizacji i Zarządzania,
2008.
71 s.: schem., tab., wykr., zdj.; 30 cm.
1
Milewski, Leonard prom.
Nowacki, Robert rec.
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Teorii Organizacji i Zarządzania
NIE UDOSTĘPNIAĆ


 



marketing przemysłowy
prace licencjackie
przedsiębiorstwo
strategie marketingowe

Rodzaj dokumentu:
Prace licencjackie Jutrzenki


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
ARCH L.1997 1997 - ARCHIWUM Tylko na miejscu 27/10/2012 -
Na miejscu
Rekord: