KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Strategia marketingowa w handlu elektronicznym na przykładzie firmy Vivid.pl S.A. /

Salamon, Joanna.
Joanna Salamon, prom. dr Leonard Milewski, rec. dr Robert Nowacki.
Warszawa :
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Zarządzania i Marketingu,
2007.
134 s.: tab., wykr.; 30 cm.
1
Milewski, Leonard prom.
Nowacki, Robert rec.
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Zarządzania i Marketingu
NIE UDOSTĘPNIAĆ


 



handel elektroniczny
prace magisterskie
strategie marketingowe
zarządzanie przedsiębiorstwem

Rodzaj dokumentu:
Prace magisterskie Jutrzenki


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
ARCH M.4695 4695 - ARCHIWUM Tylko na miejscu 27/10/2012 -
Na miejscu
Rekord: