KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Strategia marketingowa producenta samochodowych elementów karoseryjnych na przykładzie firmy LAMIRO s.c. /

Roszczyk, Agnieszka.
Agnieszka Roszczyk, prom. dr Leonard Milewski, rec. dr Robert Nowacki.
Warszawa :
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Zarządzania i Marketingu,
2007.
94 s.: wykr.; 30 cm.
1
Milewski, Leonard prom.
Nowacki, Robert rec.
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Zarządzania i Marketingu
NIE UDOSTĘPNIAĆ


 



prace magisterskie
przedsiębiorstwo
strategie marketingowe

Rodzaj dokumentu:
Prace magisterskie Jutrzenki


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
ARCH M.4694 4694 - ARCHIWUM Tylko na miejscu 27/10/2012 -
Na miejscu
Rekord: