KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Wybrane aspekty strategii obsługi klienta na przykładzie firmy ubezpieczeniowej /

Pędowska,Sylwia.
Sylwia Pędowska, prom. dr Zdzisław Traczyk, rec. dr Marcin Żemigała.
Warszawa :
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Zarządzania Międzynarodowego,
2008.
114 s.: rys., wykr.; 30 cm.
1
Traczyk, Zdzisław prom.
Żemigała, Marcin rec.
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Zarządzania Międzynarodowego
NIE UDOSTĘPNIAĆ


 



prace magisterskie
usługi ubezpieczeniowe

Rodzaj dokumentu:
Prace magisterskie Jutrzenki


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
ARCH M.5061 5061 - ARCHIWUM Tylko na miejscu 27/10/2012 -
Na miejscu
Rekord: