KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Wpływ reklamy na zachowanie nabywców /

Pawłowski, Paweł.
Paweł Pawłowski, prom. dr Robert Nowacki, rec. dr Leonard Milewski.
Warszawa :
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Zarządzania Międzynarodowego,
2008.
78 s.: tab., wykr.; 30 cm.
1
Nowacki, Robert prom.
Milewski, Leonard rec.
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Zarządzania Międzynarodowego


 



Nabywcy
Prace magisterskie
Reklama

Rodzaj dokumentu:
Prace magisterskie Jutrzenki


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
ARCH M.5041 5041 - ARCHIWUM Tylko na miejscu 27/10/2012 -
Na miejscu
Rekord: