KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Wpływ działań public relations na wizerunek firmy na przykładzie firmy szkoleniowej KDK Info /

Wójcik, Mariusz.
Mariusz Wójcik, prom. dr Robert Nowacki, rec. dr Leonard Milewski.
Warszawa :
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Zarządzania Międzynarodowego,
2008.
94 s.: rys., tab.; 30 cm.
1
Nowacki, Robert prom.
Milewski, Leonard rec.
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Zarządzania Międzynarodowego


 



prace magisterskie
public relations
wizerunek firmy

Rodzaj dokumentu:
Prace magisterskie Jutrzenki


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
ARCH M.4857 4857 - ARCHIWUM Tylko na miejscu 27/10/2012 -
Na miejscu
Rekord: