KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Metody pozyskiwania i retencji klientów na przykładzie sieci komórkowej Orange /

Popławski, Artur.
Artur Popławski, prom. dr Robert Nowacki, rec. dr Leonard Milewski.
Warszawa :
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Zarządzania Międzynarodowego,
2008.
70 s.: rys., wykr.; 30 cm.
1
Nowacki, Robert prom.
Milewski, Leonard rec.
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Zarządzania Międzynarodowego


 



Klienci
Marketing relacji
Prace magisterskie
Telefonia komórkowa

Rodzaj dokumentu:
Prace magisterskie Jutrzenki


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
ARCH M.4855 4855 - ARCHIWUM Tylko na miejscu 27/10/2012 -
Na miejscu
Rekord: