KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Strategia marketingowa Marpeto Polska, dystrybutora części zamiennych do samochodów ciężarowych /

Żurawska, Beata.
Beata Żurawska, prom. dr Leonard Milewski, rec. dr Robert Nowacki.
Warszawa :
WSZiP. Wydział Zarządzania. Katedra Teorii Organizacji i Zarządzania,
2009.
95 s.: rys., tab., wykr.; 30 cm.
1
Milewski, Leonard prom.
Nowacki, Robert rec.
WSZiP. Wydział Zarządzania. Katedra Teorii Organizacji i Zarządzania


 



prace magisterskie
przedsiębiorstwo

Rodzaj dokumentu:
Prace magisterskie Jutrzenki


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
ARCH M.5295 5295 - ARCHIWUM Tylko na miejscu 27/10/2012 -
Na miejscu
Rekord: