START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  ZALOGUJ SIĘ  ZAREJESTRUJ SIĘ  SCHOWEK
KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej

Psychologia wywierania wpływu na decyzje zakupowe konsumentów / [Dokument elektroniczny]

Kulig, Piotr.
Piotr Kulig ; Magdalena Ścigała.
Warszawa :
Uczelnia Techniczno-Handlowa im. Heleny Chodkowskiej,
2019.
58 s. : il..
1
Ścigała, Magdalena. Promotor
Praca licencjacka.
Bibliogr.
Indeks.
Na prawach rękopisu.
Wymagania systemowe: dostępne na stanowisku stacjonarnym w bibliotece.
57264 (to nie jest sygnatura)





Wywieranie wpływu
Psychologia
Decyzje zakupowe

Rodzaj dokumentu:
Prace dyplomowe Jagiellońska

Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcja
Archiwum ul. Jagiellońska 82 (PD.8872) Tylko na miejscu 2000500088728 -