KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Analiza strategii obsługi klientów na przykładzie jednej z wiodących perfumerii /

Wicherkiewicz, Sylwia.
Sylwia Wicherkiewicz, prom. dr Zdzisław Traczyk, rec. dr hab. prof. WSZiP Marek Lisiecki.
Warszawa :
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Zarządzania i Marketingu,
2007.
85 s.: rys., tab.; 30 cm.
1
Traczyk, Zdzisław prom.
Lisiecki, Marek rec.
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Zarządzania i Marketingu
NIE UDOSTĘPNIAĆ


 



otoczenie firmy
perfumeria
prace magisterskie

Rodzaj dokumentu:
Prace magisterskie Jutrzenki


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
ARCH M.4726 4726 - ARCHIWUM Tylko na miejscu 27/10/2012 -
Na miejscu
Rekord: