KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Czynniki wpływające na zachowania konsumentów na przykładzie księgarni "Literka" w Płońsku /

Śliwa, Sylwia.
Sylwia Śliwa, prom. dr hab. prof. WSZiP Joanna Czapligo-Sikorska, rec. dr Ewa Frankowska.
Warszawa :
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Zarządzania i Marketingu,
2007.
47 s.: tab., wykr.; 30 cm.
1
Czapligo-Sikorska, Joanna prom.
Frankowska, Ewa rec.
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Zarządzania i Marketingu


 



Konsumenci
Nabywcy
Prace licencjackie

Rodzaj dokumentu:
Prace licencjackie Jutrzenki


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
ARCH L.1963 1963 - ARCHIWUM Tylko na miejscu 27/10/2012 -
Na miejscu
Rekord: