KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Wpływ sondaży i mediów na kształtowanie wizerunków kandydatów na prezydenta w 2005 roku /

Tomczyk, Karolina.
Karolina Tomczyk, prom. dr prof. WSZiP Andrzej Drzycimski, rec. dr Leonard Milewski.
Warszawa :
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Zakład Komunikowania i Public Relations,
2007.
120 s.: rys., wykr.; 30 cm.
1
Drzycimski, Andrzej prom.
Milewski, Leonard rec.
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Zakład Komunikowania i Public Relations


 



Media
Prace magisterskie
Sondaże przedwyborcze
Wizerunek
Władza
Wybory prezydenckie

Rodzaj dokumentu:
Prace magisterskie Jutrzenki


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
ARCH M.4780 4780 - ARCHIWUM Tylko na miejscu 27/10/2012 -
Na miejscu
Rekord: