KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Wprowadzenie marki na rynek na przykładzie pizzerii "pizza de palermo" /

Wychudzki, Michał.
Michał Wychudzki, prom. dr hab. prof. WSZiP Tadeusz Kowalski, rec. dr Leonard Milewski.
Warszawa :
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych,
2008.
74 s.: rys., tab.; 30 cm.
1
Kowalski, Tadeusz prom.
Milewski, Leonard rec.
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych
NIE UDOSTĘPNIAĆ


 



marka
prace magisterskie

Rodzaj dokumentu:
Prace magisterskie Jutrzenki


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
ARCH M.5182 5182 - ARCHIWUM Tylko na miejscu 27/10/2012 -
Na miejscu
Rekord: