KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Znaczenie public relations w kształtowaniu i zarządzaniu wizerunkiem organizacji na przykładzie przedsiębiorstwa Sobieski Sp. z o. o. z grupy kapitałowej Belvedere S. A. /

Gójska, Kamila.
Kamila Gójska.
Warszawa :
Wyższa Szkoła Zarządzania i Prawa im. Heleny Chodkowskiej,
2007.
108 s.: il.; 30 cm.
1
Drzycimski, Andrzej prom.
Milewski, Leonard rec.
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Zakład Komunikowania i Public Relations
NIE UDOSTĘPNIAĆ


 



prace magisterskie
przedsiębiorstwo
wizerunek

Rodzaj dokumentu:
Prace magisterskie Jutrzenki


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
ARCH M.4774 4774 - ARCHIWUM Tylko na miejscu 27/10/2012 -
Na miejscu
Rekord: