KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Budowanie wizerunku firmy poprzez wspieranie działań społecznych : na przykładzie firmy Benetton /

Więch, Dorota.
Dorota Więch, prom. dr Sławomir Wiatr, rec. dr Leonard Milewski.
Warszawa :
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Zakład Nauk Humanistycznych,
2009.
61 s.: tab.; 30 cm.
1
Wiatr, Sławomir prom.
Milewski, Leonard rec.
WSZiP. Wydział Zarządzania. Zakład Nauk Humanistycznych
NIE UDOSTĘPNIAĆ


 



Firmy
Prace magisterskie
Tożsamość firmy
Wizerunek firmy

Rodzaj dokumentu:
Prace magisterskie Jutrzenki


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
ARCH M.5485 5485 - ARCHIWUM Tylko na miejscu 27/10/2012 -
Na miejscu
Rekord: