KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Ocena kampanii reklamowej na przykładzie firmy Polkomtel S.A. operatora sieci Plus /

Piecek, Marta.
Marta Piecek, prom. dr Robert Nowacki, rec. dr Leonard Milewski.
Warszawa :
WSZiP. Wydział Zarządzania. Katedra Zarządzania Międzynarodowego,
2009.
126 s.: il.; 30 cm.
1
Nowacki, Robert prom.
Milewski, Leonard rec.
WSZiP. Wydział Zarządzania. Katedra Zarządzania Międzynarodowego


 



kampania reklamowa
prace magisterskie
przedsiębiorstwo

Rodzaj dokumentu:
Prace magisterskie Jutrzenki


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
ARCH M.5330 5330 - ARCHIWUM Tylko na miejscu 27/10/2012 -
Na miejscu
Rekord: