KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Plan marketingowy przedsiębiorstwa na przykładzie Towarzystwa Ubezpieczeniowego Amplico Life /

Fabisiak, Łukasz.
Łukasz Fabisiak, prom. dr hab. prof. WSZiP Joanna Czapligo-Sikorska, rec. dr Leonard Milewski.
Warszawa :
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Zarządzania i Marketingu,
2007.
93 s.: rys., tab.; 30 cm.
1
Czapligo-Sikorska, Joanna prom.
Milewski, Leonard rec.
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Zarządzania i Marketingu


 



plan marketingowy
prace licencjackie
ubezpieczenia
usługi ubezpieczeniowe

Rodzaj dokumentu:
Prace licencjackie Jutrzenki


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
ARCH L.2069 2069 - ARCHIWUM Tylko na miejscu 27/10/2012 -
Na miejscu
Rekord: