KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Narzędzia public relations w kreowaniu wizerunku osoby publicznej na przykładzie braci Mroczków /

Rogowska-Ochal, Małgorzata.
Małgorzata Rogowska-Ochal, prom. dr hab. prof. WSZiP Tadeusz Kowalski, rec. dr Leonard Milewski.
Warszawa :
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych,
2008.
78 s.; 30 cm.
1
Kowalski, Tadeusz prom.
Milewski, Leonard rec.
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych
NIE UDOSTĘPNIAĆ


 



osoba publiczna
prace magisterskie
public relations

Rodzaj dokumentu:
Prace magisterskie Jutrzenki


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
ARCH M.5180 5180 - ARCHIWUM Tylko na miejscu 27/10/2012 -
Na miejscu
Rekord: