KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Plan marketingowy jako narzędzie zarządzania obiektem handlowym na przykładzie Centrum Handlowego Blue City /

Sajnóg, Krzysztof.
Krzysztof Sajnóg, prom. prof. dr hab. Joanna Szwacka, rec. dr Leonard Milewski.
Warszawa :
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Zarządzania i Marketingu,
2007.
137 s.: rys., tab., wykr.; 30 cm.
1
Szwacka, Joanna prom.
Milewski, Leonard rec.
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Zarządzania i Marketingu
NIE UDOSTĘPNIAĆ


 



handel
plan marketingowy
prace magisterskie

Rodzaj dokumentu:
Prace magisterskie Jutrzenki


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
ARCH M.4769 4769 - ARCHIWUM Tylko na miejscu 27/10/2012 -
Na miejscu
Rekord: