START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  ZALOGUJ SIĘ  ZAREJESTRUJ SIĘ  SCHOWEK
KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej

Praca zdalna i możliwości jej rozwoju na przykładzie działów Call Center z branży finansowej i informatycznej / [Dokument elektroniczny]

Jaworowska, Katarzyna.
Katarzyna Jaworowska ; Jolanta Jurczak.
Warszawa :
Uczelnia Techniczno-Handlowa im. Heleny Chodkowskiej,
2021.
60 s. ; il..
1
Jurczak, Jolanta. Promotor
Praca licencjacka.
Bibliogr.
Indeks.
Aneks.
Na prawach rękopisu.
Wymagania systemowe: dostępne na stanowisku stacjonarnym w bibliotece.
68208 (to nie jest sygnatura)





Praca zdalna
Call Center

Rodzaj dokumentu:
Prace dyplomowe Jagiellońska

Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcja
Archiwum ul. Jagiellońska 82 (PD.9178) Tylko na miejscu 2000500091780 -