START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  ZALOGUJ SIĘ  ZAREJESTRUJ SIĘ  SCHOWEK
KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej

Merchandising w zarządzaniu sprzedażą produktów dermokosmetycznych na przykładzie marki VICHY /

Rodek, Joanna.
Joanna Rodek, prom. dr Leonard Milewski, rec. dr Robert Nowacki.
Warszawa :
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Teorii Organizacji i Zarządzania,
2008.
101 s.: rys., tab.; 30 cm..
1
Milewski, Leonard prom.
Nowacki, Robert rec.
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Teorii Organizacji i Zarządzania
28591 (to nie jest sygnatura)





prace magisterskie
kosmetyki
merchandising

Rodzaj dokumentu:
Prace magisterskie Jutrzenki

Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcja
(M.5151) Tylko na miejscu 27/10/2012 -