KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Aby wpadło w oko... : o reklamie handlowej w Królestwie Polskim w początkach XX wieku na podstawie ogłoszeń prasowych /

o reklamie handlowej w Królestwie Polskim w początkach XX wieku na podstawie ogłoszeń prasowych /
Janiak-Jasińska, Agnieszka.
Agnieszka Janiak-Jasińska.
Warszawa :
DiG,
1998.
137, [3] s.: faksym., wykr.; 24 cm.
Bibliogr. s. 135-137.
83-7181-014-8


 



20 w.
Historia
Królestwo Polskie
Polska
Reklama

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
MAG G.13080 Magazyn 30 dni 27/10/2012 Zamów
Rekord: