KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Promocja : sprzedaż osobista, marketing bezpośredni, reklama, public relations /

sprzedaż osobista, marketing bezpośredni, reklama, public relations /
Dobiegała-Korona, Barbara współaut..
[aut.] Barbara Dobiegała-Korona [et al.] ; Prywatna Wyższa Szkoła Businessu i Administracji. Katedra Marketingu.
Warszawa :
PWSBiA,
1994.
[2], 99 s.: schem., tab., wykr.; 30 cm.
Bibliogr. s. 6
83-86031-23-9


 



kupno i sprzedaż
marketing bezpośredni
public relations
reklama
sprzedaż osobista

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
MAG G.9581 Magazyn 30 dni Zamów
Rekord: