KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Organizacja i działanie agencji reklamowej DDB /

Szczuka, Marzena.
Marzena Szczuka, prom. dr Hanna Fołtyn, rec. dr hab. prof. WSZiP Marek Lisiecki.
Warszawa :
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Teorii Organizacji i Zarządzania,
2007.
90, [2] s.: rys., wykr.; 30 cm.
1
Fołtyn, Hanna prom.
Lisiecki, Marek rec.
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Teorii Organizacji i Zarządzania


 



agencje reklamowe
prace magisterskie

Rodzaj dokumentu:
Prace magisterskie Jutrzenki


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
ARCH M.4924 4924 - ARCHIWUM Tylko na miejscu 27/10/2012 -
Na miejscu
Rekord: