KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Budowanie wizerunku marki "Velvet" poprzez działania społeczne na podstawie firmy Kimberly Clark /

Niedzińska, Wioletta.
Wioletta Niedzińska, prom. prof. dr hab Jerzy Sikorski, rec. dr hab. prof. WSZiP Marek Lisiecki.
Warszawa :
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Teorii Organizacji i Zarządzania,
2008.
72 s.: tab., wykr.; 30 cm.
1
Sikorski, Jerzy prom.
Lisiecki, Marek rec.
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Teorii Organizacji i Zarządzania


 



marka
misja firmy
prace magisterskie
przedsiębiorstwo
wizerunek

Rodzaj dokumentu:
Prace magisterskie Jutrzenki


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
ARCH M.4952 4952 - ARCHIWUM Tylko na miejscu 27/10/2012 -
Na miejscu
Rekord: