KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Marketing na rynkach międzynarodowych Badania, decyzje, organizacja

Badania, decyzje, organizacja
Grzegorczyk, Wojciech
Wojciech Grzegorczyk
1
Łódź Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego 2020
272 s.
marketing międzynarodowy
transakcje zagraniczne ekspansja przedsiębiorstw dystrybucja na rynku zagranicznym rynki zagraniczne strategie marketingowe inwestycje bezpośrednie
978-83-8220-029-4


 



Marketing, reklama

Rodzaj dokumentu:
E-BOOK


Okładka - https://o.ibuk.pl/public/images/okladki/500/i/235795.jpg
Informacje o książce - https://libra.ibuk.pl/reader/marketing-na-rynkach-miedzynarodowych-wojciech-grzegorczyk-235795
Spis treści - https://libra.ibuk.pl/toc/235795

Rekord:
ISBN: