KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Zarządzanie marketingowe a wprowadzanie nowego produktu na rynku bankowości elektronicznej /

Zalewski, Radosław.
Radosław Zalewski, prom. dr Robert Nowacki, rec. dr Leonard Milewski.
Warszawa :
WSZiP. Wydział Zarządzania. Katedra Zarządzania Międzynarodowego,
2009.
81 s.: il.; 30 cm.
1
Nowacki, Robert prom.
Milewski, Leonard rec.
WSZiP. Wydział Zarządzania. Katedra Zarządzania Międzynarodowego


 



Banki internetowe
Nowe produkty
Prace magisterskie
Produkty

Rodzaj dokumentu:
Prace magisterskie Jutrzenki


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
ARCH M.5337 5337 - ARCHIWUM Tylko na miejscu 27/10/2012 -
Na miejscu
Rekord: