KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Efektywna kontrola w zarządzaniu strategią marketingową przedsiębiorstwa /

Wiśniewski, Krzysztof.
Krzysztof Wiśniewski, prom. dr Ewa Frankowska, rec. dr Maria Heninborch-Buhaj.
Płońsk :
WSZiP. Wydział Zamiejscowy w Płońsku. Katedra Teorii Organizacji i Zarządzania,
2008.
93 s.: rys., tab.; 30 cm.
1
Frankowska, Ewa prom.
Heninborch-Buhaj, Maria rec.
WSZiP. Wydział Zamiejscowy w Płońsku. Katedra Teorii Organizacji i Zarządzania


 



marketing strategiczny
prace licencjackie
strategie marketingowe
zarządzanie

Rodzaj dokumentu:
Prace licencjackie Jutrzenki


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
ARCH L.1912 1912 - ARCHIWUM Tylko na miejscu 27/10/2012 -
Na miejscu
Rekord: