KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Biblia content marketingu : jak słowami doprowadzać klientów do racjonalnego zakupu w afekcie /

jak słowami doprowadzać klientów do racjonalnego zakupu w afekcie /
Puzyrkiewicz, Dariusz.
Dariusz Puzyrkiewicz.
Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING) (PUZ )
Gliwice :
Helion,
cop. 2023.
213, [2] s. : il. ; 21 cm.
978-83-283-9661-6


 



Content marketing
Strategie marketingowe

Rodzaj dokumentu:
Książka


Spis treści:
PDF
Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
WYP G.58432 Marketing. PR. Reklama.PUZ wypożyczona 22/05/2024 18/04/2024 Zarezerwuj
Rekord:
ISBN: