KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem /

pod red. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej, Magdaleny Sobocińskiej.
Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING) (BAD )
Wrocław :
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego,
2011.
325 s. : il. ; 24 cm.
(Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, ISSN 1899-3192 ; nr 237.)
(Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = 1899-3192 ; 237.)
Na grzb. odmienny tyt. serii: Prace Naukowe UE.
Bibliogr. przy art.
Streszcz. ang. przy art.
978-83-7695-252-9


 




Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
WYP G.43084 Marketing.PR.Reklama.BAD 30 dni 01/02/2020 Zamów
Rekord:
ISBN: