KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Cykl życia produktu a strategia marketingowa na przykładzie przedsiębiorstwa Żywiec S.A. /

Antoszkiewicz, Krzysztof..
Krzysztof Antoszkiewicz, prom. dr Leonard Milewski, rec. dr Ewa Frankowska.
Płońsk :
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Zarządzania i Marketingu,
2007.
55 s.: tab., wykr.; 30 cm.
1
Milewski, Leonard prom.
Frankowska, Ewa rec.
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Zarządzania i Marketingu


 



cykl życia produktu
prace licencjackie
produkt
strategie marketingowe

Rodzaj dokumentu:
Prace licencjackie Jutrzenki


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
ARCH L.1967 1967 - ARCHIWUM Tylko na miejscu 27/10/2012 -
Na miejscu
Rekord: